Despre copii

Feedback-ul lui Andrei

100% necenzurat, experiența lui Andrei la atelierul SoulKids QuickStart din 7 aprilie, mulțumesc din suflet Andrei!

Experiența mea la atelierul ,,SoulKids”

Mie mi-a placut foarte mult experienta la atelierul ,,SoulKids” deoarece am invatat multe lucruri folositoare. De la stapanirea furiei, la faptul ca trebuie sa gandesc pozitiv in orice situatie. Am mai invatat faptul ca gandirea negativa inchide efectiv mintea ta si nu lasa ideile noi si revolutionare sa intre in creier.

Acuma, haideti sa va povestesc cum s-au intamplat lucrurile:

  1. Am intrat si am facut cunostinta cu doamna psiholog ,,Dana Ilies” care a fost foarte draguta cu noi.
  2. Tot la momentul cand a trebuit sa facem cunostinta, mi-am facut prieteni noi. Cei doi baieti ale caror nume erau: Ciprian si Rares.
  3. Cei doi baieti s-au comportat foarte frumos cu mine, spre deosebire de fetele care erau  trei (3) la numar, care nu prea erau cuminti.
  4. Dupa ce am facut cunostinta cu totii, doamna de acolo ne-a pus un fel de ecusoane cu niste hartiute in ele pe care era scris numele nostru.
  5. Dupa ce ni s-au pus ecusoanele, a venit momentul sa ne cunoasca mai bine profesoara. Asa ca ne-a rugat sa spunem numele nostru, varsta noastra si scoala la care mergem.
  6. Prima data au vorbit ceilalti copii. Cand a venit randul meu, am spus ca eu sunt inscris in America si ca toate manualele pe care le am, le-am descarcarcate de pe Internet si ca am prieteni cu care deseori ma intalnesc cu ei la biblioteci.
  7. Tocmai dupa ce doamna profesoara m-a ascultat si m-a felicitat, mi-am dat seama ca am uitat sa spun varsta pe care o aveam.
  8. Din fericire am spus doamnei de acolo la timp, asa ca dupa ce a vorbit cu cele trei fete care erau acolo, am spus si varsta pe care o aveam (12 ani).
  9. Dupa ce ne-a cunsocut profesoara mai bine, trebuia sa ne dam o porecla. Regulile pentru datul poreclei erau urmatoarele: 1. Porecla trebuia sa inceapa cu litera numelui ei: D: si sa alegem o porecla si 2. Porecla nu trebuia sa contina un mesaj rautacios.
  10. Dupa ce ceilalti copii si-au ales poreclele, am ales porecla cu titlul ,,Desteptul”.
  11. Dupa ce am ales si poreclele, iata ca a venit timpul de asezat pe niste pernute si pentru a vorbi cum trebuie sa gandim si ce actiuni trebuie sa efectuam pentru a avea o minte deschisa.
  12. Actiunile erau urmatoarele: Pentru a avea o minte deschisa trebuie sa gandim pozitiv si, in loc de nu vreau, sa zicem vreau sa incerc. Daca facem aceste actiuni in viata, vom avea o minte deschisa si o sa fim si noi multumiti si fericiti.
  13. Prima parte (respectiv cea teoretica) am inteles-o cu totii. Insa, a venit timpul si partii practice.
  14. La partea practica, doamna ne-a aratat un borcan cu o imagine a unei doamne lipite de aceasta.
  15. Fiindca borcanul avea capac (ce reprezenta mintea inchisa), apa (ce reprezenta ideile noi si revolutionare), nu putea intra in borcan ( in mintea acelei doamne din imagine).
  16. Dar profesoara a deschis capacul, astfel ca, apa a putut intra. Acest lucru ne-a aratat ca ideile intra in capul omului doar daca mintea este deschisa.
  17. A venit si momentul meu sa torn apa*. In acel moment a trebuit sa torn cu sticla, ceea ce insemna ca ideile (apa) a ajuns atat de multa acolo, incat acestea nu si-au mai gasit loc in capul acelei doamne din imagine, scurgandu-se intr-un cos special. Acest lucru ne-a aratat ca omului, cateoadata, ii intra atat de multe idei in cap, incat unele nu isi mai gasesc locul, incat cele care nu isi gasesc locul sunt nevoite sa plece de la intrarea in cap.
  18. Dupa acest joc educativ si distractiv in acelasi timp, a venit momentul povestilor cu talc.
  19. Povestile acestea aveau multe morale frumoase si educative.
  20. Prima povste era ceea cu poza a doi caini. Unul de culoare deschisa si altul de culoare inchisa. Cei doi caini jucau rolul de cainele bun si puternic, si cainele cel rau. Povestea incepe atunci cand un nepot impreuna cu bunica lui merg la plimbare. Nepotul insa se opreste atuncia cand trebuie sa mearga mai in fata, deoarece nu teama ca s-ar pierde de bunica sa era teama neaparat, cat privelistea a doi caini care se luptau. Bunica il intreaba pe nepot cine va castiga lupta. Nepotul spune caci cainele din drepata va castiga lupta. Cand a fost intrebat de bunica de unde stie aceste lucruri, nepotul a spus bunicii ca cel din dreapta va castiga lupta deoarece este mai mare si mai puternic. Intr-adevar, asa s-a si intamplat, cainele cel mare si puternic canstigand lupta. Cand s-a intors acasa, bunica i-a spus nepotului ca in mintea lui, in creierul lui, exista doi caini ce se lupta acolo. Nepotul a spus bunicii ca nu are cum sa existe asa ceva in capul lui si ca n-are cum ca doi caini sa fie pur si simplu in capul lui. Bunica a zis atunci nepotului sa inchida ochii si sa isi imagineze ca exista acesti caini. Cand nepotul a inchis ochii, a vazut acei caini. Totodata, nepotul a spus ca stia si el acest lucru. Bunica i-a spus atunci ca acei caini sunt gandurile tale. Cel de culoare inchisa reprezinta gandurile tale negative si cel de culoare deschisa reprezinta gandurile tale pozitive. Cel care va castiga lupta este cel pe care il hranesti de data asta. Cu cat vei hrani cainele de culoare inchisa cu multe ganduri negative, cu atat acesta va fi mai puternic. Dar daca vei hrani celalalt caine, cainele de culoare inchisa va deveni slab. Morala povestii: Niciodata sa nu ne gandim negativ ci sa ne gandim pozitiv intotdeauna. Cu cat vom hrani cainele de culoare deschisa, acesta va fi puternic si mare. Este bine sa hranim cainele de culoare deschisa, deoarece el ne incurajeaza si ne spune ca suntem valorosi si avem capacitatea sa facem multe lucruri in viata.
  21. Pentru a scurta putin de tot aceasta povestire, am pus doar prima poveste, care este la fel de educativa si frumoasa ca pe cele ce le-am auzit.
  22. Dupa cateva povesti, a urmat o gustare ce consta in biscuiti cu ciocolata care aveau ceva grau, dupa care erau pe farfurie ccovrigi cu rozmarin, banane si afine. Le-am mancat cu atata placere, incat nici acum nu pot sa uit ce gust minunat a avut acea gustare.
  23. Trecem de la gustare, la jocurile educative.
  24. Primul joc era acela in care trebuia sa miman animalele din salbaticie. Echipele erau formate din cei trei baieti (eu, Rares si Ciprian) si cele trei fete. Prima data, liderul era Rares, care a hotarat sa mimam sarpele. Ne-am descurcat foarte bine toti sase (6). Dupa aia a fost lider Ciprian, dupa care eu si tot asa. Jocul s-a desfasurat foarte bine, eu reusind sa mimez sarpele si ursul polar.
  25. Al doilea, joc, bazat pe o alta povestire, a fost cel in care trebuia sa ne urcam pe un scaun si sa stam cu picioarele pe acesta, ca si cum am fi pe punctul de observatie al Marelui Canion. Cand mi-a venit randul sa strig si eu un cuvant frumos despre mine, am spus ca eu sunt Andrei si sunt sincer si dragut.
  26. Dupa aceia au urmat o serie de alte jocuri frumoase si educative.

Parerea mea:

M-am simtit foarte bine la atelierul ,,Soul Kids” si doresc sa mai merg la astfel de ateliere educative si distractive, deoarece inveti tot felul de lucruri educative prin distractie si joaca.

ADragomirescu

Lasă un răspuns