Înscrie-te la Newsletter
Și vei primi informații utile despre educație și parenting
În fiecare an, imediat ce începe școala, începem și noi grupele de dezvoltare personală, în care ne propunem să creăm o relație cu copiii și să compensăm ceea ce ei nu primesc de la școală. Anume o experiență în care le este stimulată creativitatea și gândirea critică, în care ei înțeleg cele mai bune căi de comunicare, se cunosc mai bine pe sine și devin mai încrezători.
Există 2 tipuri de învățare, unul explicit, care se întâmplă în procesul formal de educare (copiilor li se transmit niște cunoștințe pe care ei trebuie să le asimileze în mod conștient) și unul implicit, în care învățarea nu este una conștientă ci este deprinsă din context.
Învățarea implicită le dă copiilor chei despre cum să se raporteze la ceilalți, despre cum se văd ei oglindiți de ceilalți, despre ce e bine și ce nu a bine să facă, și așa mai departe. Foarte puțini acordă atenție atmosferei, experienței pe care o au copiii în relație cu școala, cu familia, cu prietenii, și totuși această experiență este una foarte importantă, pentru că din această experiență ei învață cum e lumea.
Cunoștințele fără un context în care să fie exprimate și valorizate nu au nicio valoare.
La atelierele noastre noi punem foarte mult preț pe experiență, și ne dorim ca fiecare copil să se simtă văzut și ascultat, și fiecare copil să știe că poate să se exprime fără să fie judecat în vreun fel.
Pe lângă asta, avem un program foarte bine structurat și cu obiective precise, în care să le clădim copiilor abilități importante pentru viitorul lor.
Iată de ce, atelierele oferite de noi vor da multă valoare copiilor, pentru că ele țintesc acolo unde ei au cea mai mare nevoie, și unde școala nu ajunge.